عکس| رونمایی از چهره ناشناس در خط حمله پرسپولیس-راهبرد معاصر

عکس| رونمایی از چهره ناشناس در خط حمله پرسپولیس

در حالی که مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس در تلاش برای تقویت فاز تهاجمی تیم خود هستند اما این روزها مهاجمی در تمرینات تیم تحت هدایت یحیی گل محمدی حضور یافته که چهره شناخته شده‌ای نیست.
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۲۴ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 15
کد خبر: ۱۹۴۴۸۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی این روزها خود را برای شروع بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر آماده می‌کند، که سه مهاجم از جمع سرخپوشان جدا شده‌اند.

 

شیخ دیاباته، لئاندرو پریرا از جمع سرخپوشان جدا شدند و در عیسی آل‌کثیر هم از تمدید قرارداد سر باز زد و به سپاهان رفت تا گل‌محمدی با کمبود بازیکن در خط حمله تیمش مواجه شود. این در حالی است که تنها شهاب زاهدی در خط حمله به جمع سرخپوشان اضافه شده است. بازیکنی که پیش از این هم سابقه بازی در پرسپولیس را داشته اما به عنوان یک بازیکن ناکام در آن مقطع جمع سرخپوشان را ترک کرد.

 

در این روزها که پرسپولیس با معضل کمبود بازیکن در خط حمله مواجه است، یک چهره ناشناس در بین مهاجمان پرسپولیس دیده می‌شود. مهدی عبدی و زاهدی مهاجمان هدف این روزهای پرسپولیس هستند اما در کنار آنها علیرضا خدادادی هم حضور دارد.

عکس| رونمایی از چهره ناشناس در خط حمله پرسپولیس

بازیکن جوانی که فصل قبل به تیم بزرگسالان اضافه شد اما در نیم فصل با پارگی رباط صلیبی مواجه شد. این بازیکن در شروع تمرینات برای فصل جدید به جمع پرسپولیسی ها بازگشته تا بتواند خودی نشان دهد./ ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده